Katma Değerin İmzası

ARENA VALUE

Arena Value ile pazardaki dinamikler değişiyor.

Günümüz iş dünyasında “katma değer” yaratabilmek çok büyük bir önem taşıyor. Katma değer yaratabilen şirketler, hem kendilerine hem de yer aldıkları ekosisteme büyük bir rekabet avantajı sağlıyorlar. Katma değer yaratmanın, fark yaratmanın en önemli unsurlarından birisi olduğuna inanan Arena, Türkiye’de bir ilke imza atarak “Arena Value” ile yepyeni bir hizmeti hayata geçiriyor. Arena’nın uzun yıllara dayanan deneyimleri ve bilgi birikimi ile oluşturulan “Value iş modeli” kapsamında, Türkiye’nin dört bir yanında yer alan Arena iş ortakları ve iş ortaklarının kurumsal müşterilerine satış öncesi ve sonrası kapsamlı teknoloji danışmanlığı hizmetleri veriliyor.

Pazar dinamikleri çok farklı olan ve her birinde ayrı ayrı uzmanlaşılması gereken katma değerli iş birimleri ve satış kanalına yönelik çevik ve aynı zamanda da deneyimli bir organizasyon yapısı oluşturuldu. İş ortaklarımıza ve iş ortaklarımızın hizmet verdiği müşterilere Katma Değerli İş Modeli çerçevesinde yazılım, donanım ve servis ile uçtan uca çözüm sunuyor, marka ve çözümlerin buluştuğu güçlü bir platformla hizmet sunmanın heyecanını yaşıyoruz. İş ortaklarımıza ve müşterilerine yönelik olarak, ihtiyaçları olduğu her an ve her yerde eğitimler gerçekleştiriyoruz. Yaygın servis ve kurulum ağımız ile iş ortaklarımıza güç katıyoruz. İş ortaklarımızın son kullanıcı temaslarında da uzman kadromuz, danışmanlık hizmetiyle her zaman yanlarında olmaya devam ediyor. Sorumluluğunu taşıdığımız tüm markalarda demo ürünlerimizi iş ortaklarımızın kullanımına sunuyor, ayrıca Arena bünyesinde bulunun demo merkezimizde, iş ortaklarımız ve müşterilerinin kendilerini ofislerinde gibi hissedecekleri bir ortamda demo yapabilmelerini sağlıyoruz.

Arena Value, üreticiden son kullanıcı şirketlere kadar, ürün ve hizmetlerle ilgili tüm süreci takip eden, her aşamasında üretici ve iş ortağıyla beraber kendi kaynaklarını da kullanarak çözüm kalitesini yükselten bir yapıdır. Tamamen çözüm odaklı olan iş modelinde, Arena Value ve iş ortakları, tüm kaynaklarını ortak kullanarak son kullanıcı şirketlere ve kurumlara en doğru çözümü sunmaktadırlar.

Potansiyeli tartışılmaz ancak odaklanılması emek isteyen KOBI, Arena Value Biriminin önceliği. Sektöre özgü çözümlerimiz, iş ortaklarımıza sunacağımız danışmanlık hizmetlerimiz, KOBI’ye özel kurduğumuz özel ekiplerimiz ile iş ortaklarımızın yanındayız. Katma Değerli Distribütör anlayışını ve gereklerini fazlasıyla yerine getirerek tüm amacımız 20 yılı aşkın süredir beraber olduğumuz iş ortaklarımıza daha iyi hizmet verebilmek içindir.

Türkiye’nin Teknoloji Sağlayıcısı

ARENA

Arena, Türkiye’de teknoloji ürünleri ve ilgili tedarik zinciri yönetim hizmetleri alanında lider bir tedarikçidir. Arena yüksek yenilikçilik seviyesi, profesyonel yönetim yaklaşımı ve gelişim stratejileriyle anılır. Arena 9500’ü aşkın satış noktasına ve 450’den fazla tedarikçiye hizmet vermekte olup bilişim teknolojileri, telekomünikasyon, elektronik tüketim ürünleri, perakende ve internet perakendeciliği gibi geniş bir yelpazede müşterilerine ürün desteği sağlayacak şekilde yapılandırılmıştır. Şirket merkezi İstanbul’dadır. Şirket hisseleri Kasım 2000’den bu yana İstanbul Menkul Kıymetler Borsası’nda işlem görmektedir.

Arena 1991 yılında kurulmuştur. Şirket ilk distribütörlük anlaşmasını 1992 yılında Hewlett Packard’la imzalamıştır. Sırasıyla 1995 ve 1996 yıllarında, Arena Compaq ve Digital Equipment Corporation’ın distribütörlüğünü üstlenmiştir. 1996’da, Microsoft’un distribütörlüğünü alan şirket 1997 yılında IBM’in distribütörü olmuştur. 2000 yılında Arena, SAP/R3 yazılımı tabanlı değer zinciri yönetimi altyapısının temelini oluşturan ArenaOpen projesini uygulamaya koymuştur. Aynı yıl, hisselerinin yüzde 15’iyle İstanbul Menkul Kıymetler Borsasında ilk halka arzını gerçekleştirmiştir. Arkasından 1996’dan 2000’e kadar Arena, Interpro Market Research Center tarafından Türkiye’nin en büyük distribütörü olarak nitelendirilmiştir. 2001 yılında, Arena tamamen entegre b2b web siteleri olan pencere.com ve tencer-e.com’u satıcı ve tedarikçilerine açarak b2c girişimlerini eşgüdümlü ticaret paradigmasına dayandırmıştır. Arena 2004 yılında PayNet’i satıcı ve tedarikçilerinin kullanımına sunmuştur. PayNet satıcılardan alışveriş yapan nihai kullanıcıların kredi kartlarından tahsilat yapan devrim niteliğinde bir tahsilat sistemidir. Arena, 2009’da da Türkiye’nin önde gelen 7 kredi kartı tedarikçisinin kurulum programlarını kullanan bir kredi kartı POS makinesi olan PayPos sistemini uygulamaya koymuştur.

29 Kasım 2010 tarihinde, şirketin kurucu hissedarlarının şirket hisselerinin %49’una karşılık gelen hisseleri, Hindistan, Güney Asya, Orta Doğu ve Afrika’da faaliyet gösteren ve 4 milyar dolarlık net satış gelirine sahip olan Redington tarafından satın alınmıştır. %51 ise halka açıktır.