INFOWATCH

Infowatch, Rusya merkezli olup 2007 yılında kurulmuştur. 2010 yılından itibaren hızlı bir büyüme trendine girmiş ve her yıl satış gelirlerini %100 arttırarak yoluna devam etmiştir.

InfoWatch, Veri Kaybı Önleme ve Koruma (DLP), Fikri Mülkiyet Koruma, Müşteri Deneyimi ve İtibar Yönetimi, Risk Yönetimi ve Uyumluluk çözümlerine adanmış kapsamlı teknolojiler ve hizmetler geliştirmeye odaklanmıştır ve alanında dünyanın lider markalarından biridir.




Güçlü Yönleri

• Gizli Bilgi Koruma ile en değerli bilgi varlıkları belirlenir ve onları korumak için en verimli yöntemler uygulanır.
• Bilgi Güvenliği Olayları İncelenmesi ile gizli bilgi sızıntılarını önlemek mümkündür.
• Risk Yönetimi ile etkinliği ve sadakati izleme dahil olarak değerli bilgi kaybıyla ilgili en güncel durum, analiz ve iş zekası araçlarının da katkısıyla sağlanır.
• Yasal Uygunluk uzmanlığı ile şirketin bilgi güvenliği değerlendirmesi yasal gerekliliklere uyum düzeyini belirlemek mümkündür.
• Negatif bilgiler her zaman pozitif bilgilerin daha hızlı yayıldığı için tematik tartışmaları düzenli olarak izleyerek ve toplanan içeriği otomatik olarak analiz ederek Kurumsal İtibar Yönetimi yapılır.
• İş Süreçleri Optimizasyonu ile şirket içinde hemen hemen tüm iş alanlarında etkili iş süreçlerinin ve kapsamlı bilgi güvenliğinin oluşturulması kolaylaşır.

Türkiye bilişim sektörünün en yaygın dağıtıcısı Arena, Infowatch DLP çözümlerinin dağıtımını güçlü partner ağıyla sağlamak için 2015 yılında stratejik ortaklık anlaşması imzaladı.

Ürün Portföyü

Veri Koruması ve Şifreleme

Kurumsal bilgilerinizin kullanılabilirliğini, bütünlüğünü ve gizliliğini garanti altına almak konusunda güvenlik üreticileri uç noktadan buluta kadar çözümler sağlamaktadır. »

ÇÖZÜMLER / HİZMETLER

Güvenlik

GÜVENLİK, “gizlilik”, “bütünlük” ve “erişilebilirlik” olarak isimlendirilen üç unsurdan oluşur »